torsdag den 14. januar 2016

DØDEKOPPEN, HAHAHAHAH



Jeg har set 5 minutter, og SHIT hvor har de lavet mange fejl allerede!!!!!!
Bl.a. at Clary ikke TEGNER ting, hvor tingen så kan gemme sig - men at genstande bare magisk bliver til tegninger, WTF!!!

Og hvordan blev det lige pludselig til en krimi?!?! wtf - Luke er politimand Oo

Og, Simon er bare det sødeste i den verden!! CUTIE!!

Deres tøj er mega 00'er mode, wtf, hvem har stylet dem?

OKAY THAT'S IT!!!!!!! - Jocelyn gav lige Clary en fucking steele i fødselsdagsgave - THIS IS IT, Jeg mistede lige min respekt WTF!!! THIS SUCKS. Jocelyn er stadig en shadowhunter, det mega skuffende...

Hvorfor fanden er der så mange mennesker på instituttet Oo??? Og hvorfor har de alle mulige vilde touch-screens, this is so fucking wrong. Og hvorfor opfører de sig som fucking spioner eller agenter. Og hvorfor er Jace deres spion-leder Oo??

OKAY, JEG ELSKER ALEC!!!!!!!

 Simon is the best

What a creep


Overordnet så synes jeg faktisk det var meget meget bedre end jeg havde frygtet. Så det er interessant. Jeg prøver at se på det som en "Ny" ting og ikke som the mortal instruments. Så that's a thing. Så det er ok, det kan fungere... Simon og Alec er fantastiske, og Jace mega irriterende! Men...

3 kommentarer:

  1. Okay for det første (og vigtigste): DØDEKOPPEN??? WTF??? Jeg var hel flad af grin hver gang de nævnte det xD og ja, er du vild hvor er der mange småting som går en på! Med steelen var jeg også bare "what the... what just happened??"
    Og ja, mennesker på instituttet? er det FBI's hemmelige hovedkvarter for afdelingen af det overnaturlige der løbes af teenagere? Really??? Og der er bare ingen overordnet overhovedet! Det giver mening i bøgerne da de kun er tre + 1, men burde der ikke være en overordnet de skal rapportere til eller noget når det er en mindre taskforce der bor der??

    Men ja; Simon og Alec er perfekte!! Er også positiv i forhold til Raphael, men han må stå sin prøve i næste afsnit

    Jeg så dit indlæg før jeg så afsnittet så jeg tog dit råd og så det som noget "nyt", hvilket jeg tror bare skal være vores udgangspunkt hvis vi skal nyde det :)

    PRO: jeg kan bedre lide denne version af the silent brothers - ikke hele scenen og the city of bones, men selve the silent brothers designet synes jeg var bedre

    SvarSlet
  2. Jeg er mega skuffet over hun ikke fik af vide at det var magnus bane der havde slettet hende hukommelse! Hvordan skal de nu nå dertil?

    Jeg synes faktisk de holder karakternes personlighed okay godt! Jace er lidt off, og ikke markant nok, men ellers fint!

    Synes det der Valentine-Jocelyn sideplot er mærkeligt.. Ødelægger lidt spændingen!

    Afsnit 2 var ikke lige så godt som et! Men jeg har stadig forhåbninger!!

    SvarSlet
  3. Jeg håber at de finder ud af det i næste episode (3.). Og ja personlighederne har de ramt meget godt, men Jace er riiiimelig creepy og lidt stalker-ish...

    Det var vildt man allerede nu fandt ud af at Clary er Valentines datter

    SvarSlet